Previsió Meteorològica pel 22 i 23 de maig de 2025

 

Començarem el dia amb pluja i després la tramuntana agafarà empenta i s'aclarirà. Demà seguirà la tramuntana amb un cel molt serè i bona visibilitat.
 
Dijous 22 de maig de 2025
 

Tª Màxima: Entre 19 i 21ºC

Tª Mínima:  Entre 14 i 16ºC

Estat del Cel: Cel ennuvolat de matinada i matí, de bon matí baixarà grop de nord a sud i pot ploure amb intensitat. Després a mig matí ja aclarirà, a migdia amb més ullades de sol i a la tarda amb cel serè i alguna senyal de tramuntana. Ambient més fresc.

Vent: Calmes de matinada amb vent molt variable al matí i estones de vent de grop acompanyant la pluja. A migdia entrarà tramuntana moderada, de força 4/6, que a la tarda s'anirà reforçant amb ratxes que poden passar dels 60km/h.

Estat de la mar: Arrissada de matinada amb marejol al matí i  forta maror a la tarda. Tràgul de gregal d'1 a 1,5m d'alçada a partir de migdia.

Condicions per al bany i navegació:

  Precaució: tramuntana moderada
 
 Tª Mar: 17,6ºC
 
 
Divendres 23 de maig de 2025
 

Tª Màxima: Entre 21 i 23ºC

Tª Mínima:  Entre 13 i 15ºC

Estat del Cel: Cel serè tot el dia, només amb algunes senyals de tramuntana. Ambient molt net, més eixut i molt bona visibilitat.

Vent: Tramuntana moderada a forta tot el dia, de força 5/7. les ratxes podran fregar els 70km/h.

Estat de la mar: Forta Maror tot el dia, amb tràgul de gregal d'1,5m d'alçada.

Condicions per al bany i navegació:

  Precaució: Tramuntana moderada
 
 Tª Mar: 17,6ºC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada