Previsió Meteorològica pel 21 i 22 d'agost de 2025

 

Avui encara tindrem un panorama insegur, amb nuvolades i algun ruixat. Demà divendres panorama molt més clar, tramuntaneta i remuntada de temperatura a migdia 
 
Dijous  21 d'agost de 2025
 

Tª Màxima: Entre 24 i 26ºC

Tª Mínima:  Entre 17 i 19ºC

Estat del Cel: Cel variable tot el dia, amb un panorama que seguirà insegur. De matinada i primera hora del matí tornarem a tenir xàfecs i alguna tronada i després d'una pausa a migdia, a la tarda es pot tornar a repetir algun ruixat. 

Vent:  Vent variable de matinada i matí. A migdia i tarda tindrem marinada de xaloc fluixa. A última hora de la nit entrarà tramuntaneta de força 3/4. 

Estat de la mar: Arrissada amb àrees de marejol a partir de la tarda. 

Condicions per al bany i navegació:

 Apte
 
 Tª Mar: 24,9ºC
 
Divendres  22 d'agost de 2025
 

Tª Màxima: Entre 27 i 29ºC

Tª Mínima:  Entre 18 i 20ºC

Estat del Cel: Cel serè gran part del dia, amb restes de núvols de matinada i alguna nuvolada de tarda. Ambient molt net, humitat baixa i més temperatura a migdia i tarda. 

Vent:  Tramuntaneta de força 3/5 tot el dia 

Estat de la mar: Marejol amb àrees de maror. Tràgul de gregal de 0,5 a 1m d'alçada 

Condicions per al bany i navegació:

 Apte
 
 Tª Mar: 24,9ºC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada