Previsió Meteorològica Festa Major 2026 del 31 d'agost al 2 de setembre

 
Segona meitat de Festa Major,  on seguirem amb un panorama de temps radiant. Sol i ambient d'estiu.  
 
Dilluns 31 d'agost de 2026
 

Tª Màxima: Entre 27 i 29ºC

Tª Mínima:  Entre 20 i 22ºC

Estat del Cel: Cel serè tot el dia, de nou amb alguns núvols prims a última hora. Dia d'estiu, però molt agradable. 
 
Vent: Garbí fluix de matinada, girant a refrontall a primera hora del matí. Després marinada de llevant de força 2/3 a migdia i tarda.
 
Estat de la mar: Calmes a primera hora amb marejol a migdia i tarda.
 
Condicions per al bany i navegació:
  
 Apte
 
 Tª Mar: 25,0ºC
 
 
Dimarts 1 de setembre de 2026
 

Tª Màxima: Entre 27 i 29ºC

Tª Mínima:  Entre 20 i 22ºC

Estat del Cel: Cel serè gairebé tot el dia, amb algunes bandes de núvols prims a partir de la tarda i vespre. Ambient d'estiu tot el dia.
 
Vent:  Mestralet fluix de matinada que calmarà al matí. A migdia entrarà marinada de llevant de força 2/3, que a la tarda girarà cap a xaloc i garbí.   
 
Estat de la mar: Arrissada amb àrees de marejol. 
 
Condicions per al bany i navegació:
  
 Apte
 
 Tª Mar: 25,0ºC
 
 
Dimecres 2 de setembre de 2026
 

Tª Màxima: Entre 30 i 32ºC

Tª Mínima:  Entre 21 i 23ºC

Estat del Cel: Cel serè gran part del dia, amb algunes nuvolades a mitja tarda. Seguirà l'ambient d'estiu tot el dia.
 
Vent:  Calmes de matinada i matí amb marinada primer d ellevant a migdia i de xaloc a garbí al llarg de la tarda.   
 
Estat de la mar: Arrissada amb àrees de marejol. 
 
Condicions per al bany i navegació:
  
 Apte
 
 Tª Mar: 25,0ºC
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada