Tª Màxima: Entre 13 i 15ºC
Tª Mínima: Entre 7 i 9ºC
Estat del cel: Cel tapat de matinada i primera hora del matí. Al centre del dia hi haurà alguna clariana però a la tarda es tornarà a tapat totalment el cel, amb núvols compactes que arribarán per ponent. Primer de matinada i després al final del dia no es descarta alguna gotellada. Ambient més humit.
Vent: Tramuntaneta de matinada de força 2/4. A migdia girarà a mitjorn fluix, de força 2/4 i es mantindrà així tot el dia.
Estat de la Mar: Arrissada de matinada i matí amb marejol a la tarda.
Condicions per al bany i la navegació:

Tª Mar: 13,7ºC
Dissabte 27 de Febrer de 2016:
Tª Màxima: Entre 12 i 14ºC
Tª Mínima: Entre 6 i 8ºC
Estat del cel: Cel tapat gairebé tot el dia, només amb alguna clariana a migdia. De matinada i fins a mig matí esperem pluja, progressant de sud a nord i en moments intensa, no es descarta tempesta. Després d'una pausa, avançada la tarda i vespre tornarà a ploure, aquest cop de forma més intermitent.
Vent: Xaloc girant a mitjorn moderat, de força 4/6 de matinada i primera hora del matí. Mitjorn fluix al centre del dia, girant a llevant de força 2/4 a la nit.
Estat de la Mar: Maror tot el dia. Tràgul de xaloc d'1m d'alçada
Condicions per al bany i la navegació:

Tª Mar: 13,7ºC
Diumenge 28 de Febrer de 2016:
Tª Màxima: Entre 10 i 12ºC
Tª Mínima: Entre 5 i 7ºC
Estat del cel: Cel tapat de matinada i fins a migdia. Entre la matinada i el matí pot anar plovent amb no gaire intensitat però de forma continuada. A migdia deixarà de ploure i ja a la tarda s'arribarà a obrir alguna clariana. Ambient més fred.
Vent: Llevant fluix de matinada, de força 2/4. Anirà girant cap a gregal al llarg del matí i migdia, per acabar tombant cap a tramuntana a la tarda. Al vespre i nit la tramuntana es reforçarà fins a força 5/7.
Estat de la Mar: Maror tot el dia, amb àrees de Forta Maror a la nit. Tràgul de gregal d'1,5m d'alçada
Condicions per al bany i la navegació:

Tª Mar: 13,7ºC
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada