Tª Màxima: Entre 12 i 14ºC
Tª Mínima: Entre 10 i 12ºC
Estat del cel: Cel tapat tot el dia, potser al vespre i nit començem a intuir alguna clariana. Els núvols baixos seguiran molt compactes i de matinada encara esperem algun plugim o ruixadet. Al matí ja deixarà de ploure. Ambient que es mantindrà molt humit..
Vent: Llevant fluix, de força 2/4 de matinada, girant a xaloc al matí i migdia i encalmant al final de la tarda i vespre.
Estat de la Mar: Maregassa de matinada i matí, amb Forta Maror a migdia i tarda , baixant a Maror a la nit. Tràgul de llevant de 2m, baixant a 1m d'alçada al final del dia.
Condicions per al bany i la navegació:

Tª Mar: 12,7ºC
Dijous 16 de Febrer de 2017:
Tª Màxima: Entre 15 i 17ºC
Tª Mínima: Entre 10 i 12ºC
Estat del cel: Cel tapat de matinada i matí, encara amb núvols baixos. Al centre del dia els núvols es trencaran i veurem algunes clarianes i ullades de sol. Ambient encara humit, sobretot a primera i ultima hora del dia.
Vent: Calmes de matinada, amb garbí fluix al matí. A migdia i tarda dominarà el mitjorn de forla 1/3.
Estat de la Mar: Marejol tot el dia, amb tràgul de llevant d'1m d'alçada.
Condicions per al bany i la navegació:

Tª Mar: 12,7ºC
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada