Tª Màxima : Entre 21 i 23ºC
Tª Mínima: Entre 13 i 15ºC
Estat del cel: Cel variable durant bona part del dia amb forçes núvols alts i mitjos de matinada i matí, seguint la mateixa tònica de tots aquests dies. A partir de migdia apareixeran nuvolades d'evolució cap a l'interior i pirineus, les quals es faràn més groixudes amb el pas de la tarda i vespre. A última hora del dia arribarán cap a la costa i a la nit no es descarta alguna gota dispersa.
Vent: Terral de matinada amb marinada de xaloc a mitjorn de força 2/3 a partir de migdia. A última hora del dia entrarà provençal o gregalet fluix.
Estat de la Mar: Calmes de bon matí amb arrissada la resta de la jornada.
Condicions per al bany i la navegació:

Tª Mar: 15,1ºC
Divendres 10 de Maig de 2013:
Tª Màxima : Entre 17 i 19ºC
Tª Mínima: Entre 12 i 14ºC
Estat del cel: Cel tapat de matinada i matí, amb obertura de clarianes a partir de migdia i sobretot ja durant la tarda i vespre. Malgrat les clarianes de tarda, tornarem a veure nuvolades groixudes cap a l'interior. De matinada i matí són probables ruixats passatgers, de fluixa a moderada intensitat. Ambient més fresc que dies anteriors.
Vent: Entrarà tramuntana de matinada de força 4/5, amb algun cop de força 6 a primera hora del matí. A partir de migdia afluixarà notablement, girant a gregal fluix, de força 3/4.
Estat de la Mar: Marejol pujant ràpidament a maror de matinada i matí, mantenint-se la resta del dia. Tràgul de gregal d'1m d'alçada.
Condicions per al bany i la navegació:

Tª Mar: 15,1ºC
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada